4 Nisan 2010 Pazar

arzu nesnem


Sevgili arzu nesnem,
Seni bir dergide gördüm ve adeta vuruldum. Uzun zamandır bir çanta için bu duyguları hissetmemiştim. Adının "Arazzo Peekaboo", soyadının da "Fendi" olduğunu öğrendim. Hemen Fendi'nin sitesine girdim, ardından da seninle ilgili detaylı bilgileri içeren başka sitelere. Bana "Özge, öyle bir çanta tasarla ki ömür boyunca zevkle, sıkılmadan tak!" deseler gözümde seni canlandırırdım herhalde. Ama arzu nesnem bütçemi çok çok aşmaktasın. Yani ne kadar kendimi sıksam da 7.000 USD'yi biriktiremem. Hadi biriktirdim diyelim bunca parayı sana veremem, üzgünüm. Ama baz rengine, üzerindeki işlemelere, boyuna posuna kısacası herşeyine bayıldım.

3 yorum:

  1. Babaannemin buna benzer bir çantası vardı.Birebir aynısı diyemem ama oldukça benziyor.
    İstersen senin için araklarım sandıktan :)

    YanıtlaSil
  2. deli misin? arasana! hadi koş,koş...!!!

    YanıtlaSil
  3. Bugün buradan önce bir yerde daha gördüm bu çantayı. Cross-stich seven bir insan olmama rağmen beğenmedim.
    O uçuk fiyat el işi falan oluşundan herhalde. Yalnız ben bu sana yaparım be Özge! Valla diyorum, iyi etamin işlerim ben. Olmadı sanayide yaptırırız. :P

    YanıtlaSil