29 Ekim 2009 Perşembe

Nr39



Bu ara ayakkabılara fena taktım. Bir yerlerden para çıksa gidip anında ayakkabı alışverişine çıkarım. Sanki normalde almıyormuyum tabii ki alıyorum ama fazladan param olsa gider göz koyduğum cicileri de alırım. Yeni keşfim ise "Nr39". Nişantaşı'nda ve Şaşkınbakkal'da dükkanları var. Ben tesadüfen Şaşkınbakkal'dakine gittim ama en kısa zamanda Nişantaşı'na gitmek istiyorum. Ayakkabılar şahane, bayıldım, fiyatlara gelince tasarım işin içine girince biraz tuzlanıyor. Herkesin ayağında göremeyeceğim ayakkabılar için verilebilir fiyatlar bence. Eklediğim resimlerin ikisi de normalde çok hoşlanmadığım booty'lere ait ama Nr39 bana booty'leri sevdirdi :) Fiyonk kullanımına da adeta bayıldım. Modelleri incelemek isteyenler için www.nr39.com

25 Ekim 2009 Pazar

benim olmalısın!



irregular choice "the fame" £69.50

7 Haziran 2009 Pazar

cam güzeli

yaklaşık bir aydır penceremin önündeki saksıda sarman bir misafirim var. canı istediği zaman gelip saksıda uyuyor. hem de ne uyumak çörek stili, iki seksen uzanarak, bize popo dönerek vb... saksıda çiçek miçek kalmadı, umrumda da değil zaten kedi çiçekten daha güzel :) hanımkızımızın yatmaya gelmediği geceler bir tedirgin oluyorum anne edasıyla. neyse bir-iki gün sonra evin yolunu buluyor ben de mutlu oluyorum. bilen bilir kedi sevgimi ama aynı zamanda alerji nedeniyle kendileriyle aynı evde yaşayamadığımızı da. işte bu yüzden camımdaki sarman misafirimi daha çok benimsedim. 

8 Nisan 2009 Çarşamba

işte buna inanılmaz kıl oluyorum!

Cins bir insanım, kıl olduğum bir sürü şey var tabiki ama aklıma gelen ve görünce gıcık olduğum ilk şeyi yazasım geldi. Etiketi ayakkabının altından çıkarmadan giyen hatunlar! Evet, kılım arkadaşım, kim olursa olsun kılım! Ya kadın milleti ayakkabıya bayılır, hayalini kurar, bir sürü almak ister, "ay ama hiç mor ayakkabım yok" der alır eve gelir bi bakar 3. mor ayakkabısını almış!!! Gitmiş bir güzel ayakkabı almışsın ama etiketini çıkarmayı akıl edememişsin. Yazıklar olsun! Yazıklar olsun! 

6 Nisan 2009 Pazartesi

kış(t)!

Bu ne hava ya! Tam havalar düzeldi derken bu bulutlar, yağmur falan ne iş şimdi? Hoş, bu mevsim değişimi bu ara üzerimde gayet depresif etkiler yaratıyor. Çevremdekiler şaşırıyor ama ben arada böle yamulurum, biliyorum daha önce de oldu! Bişeylere mi kanalize olsam? Ama ne yapıcam ki? Kanaviçe? Örgü? Hahahahaha Görüldüğü gibi ruh halimdeki dalgalanmalar yazıma da vuruyor. Şu mayısta 3-4 gün bi yerlere kaçsam bana iyi gelecek. Biraz alışveriş, yeni yerler keşfetme derken bi bakmışım kendimdeyim!  

5 Nisan 2009 Pazar

Tazecik blogger :)

Sevgili blog,
Bana bu tertemiz sanal sayfayı açtığın için teşekkürler!
Bakalım neler yumurtlayacağım? Kimi zaman geyik, kimi zaman kişisel çözümleme merkezi haline gelecek burası, kesin! Şimdiden kafamda bir kaç topic belirdi bile! İçimdeki canavarın ortaya çıkma zamanı gelmiş, yaşasın :)