29 Ekim 2009 Perşembe

Nr39



Bu ara ayakkabılara fena taktım. Bir yerlerden para çıksa gidip anında ayakkabı alışverişine çıkarım. Sanki normalde almıyormuyum tabii ki alıyorum ama fazladan param olsa gider göz koyduğum cicileri de alırım. Yeni keşfim ise "Nr39". Nişantaşı'nda ve Şaşkınbakkal'da dükkanları var. Ben tesadüfen Şaşkınbakkal'dakine gittim ama en kısa zamanda Nişantaşı'na gitmek istiyorum. Ayakkabılar şahane, bayıldım, fiyatlara gelince tasarım işin içine girince biraz tuzlanıyor. Herkesin ayağında göremeyeceğim ayakkabılar için verilebilir fiyatlar bence. Eklediğim resimlerin ikisi de normalde çok hoşlanmadığım booty'lere ait ama Nr39 bana booty'leri sevdirdi :) Fiyonk kullanımına da adeta bayıldım. Modelleri incelemek isteyenler için www.nr39.com

3 yorum:

  1. Bence uyumlu renklerde fiyonk alıp yada hazırlayıp, bootylere ekleyerek sende kendi tasarımını yapabilirsin. Tak çıkar fiyonk kullanırsan bir sürü çeşidin olur. Tabi bootylerin fiyatını uygun bulmadıysan diye diyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Size bootie de yakışır efenim, niye tercih etmiyosunuz anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  3. 2 dakika kendi haline bırakınca seni,hemen ayakkabı bloguna dönüşmüş burası.
    Yeniden takipteyim,haberin olsun..!
    Nereye kızlar,gidio musunuz?Daha çok erken..:)

    YanıtlaSil